Kraj

Agora rozpoczyna kolejną serię książkową "Gazety Wyborczej"

Agora SA rozpoczyna sprzedaż nowej serii książkowej z cyku "Biblioteka Gazety Wyborczej" - "Ilustrowana encyklopedia dla całej rodziny". Poszczególne części...

Agora SA rozpoczyna sprzedaż nowej serii książkowej z cyku “Biblioteka Gazety Wyborczej” – “Ilustrowana encyklopedia dla całej rodziny”. Poszczególne części encyklopedii będą się ukazywały razem ze środowym wydaniem dziennika w cenie 19,9 zł plus cena gazety. Pierwszy tom ukaże się w nakładzie 300 tys. egz. i będzie kosztował 2,50 zł. Wydawcą “Ilustrowanej encyklopedii dla całej rodziny” jest firma Mediasat Poland. Wprowadzeniu nowej serii wydawniczej towarzyszy kampania reklamowa. Strategię i kreację przygotowała agencja DDB Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starlink. Działania reklamowe obejmują telewizję, prasę, radio i internet. Od początku czerwca br. rozpocznie się także kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej należących do AMS-u. Długość trwania kampanii oraz wartość budżetu nie zostały podane. (JD)