Kraj

Maja Meissner-Filipek dyrektorem działu reklamy w Bauerze

Maja Meissner-Filipek obejmie w Wydawnictwie Bauer stanowisko dyrektora działu reklamy. Do tej pory była dyr. generalnym Interdeco Hachette Advertising Polska,...

Maja Meissner-Filipek obejmie w Wydawnictwie Bauer stanowisko dyrektora działu reklamy. Do tej pory była dyr. generalnym Interdeco Hachette Advertising Polska, domu sprzedaży tytułów Hachette, oraz dyr. reklamy powstającej spółki Hachette Filipacchi Burda Polska. W Wydawnictwie Bauer po niedawnym odejściu na urlop macierzyński dyr. zarządzającego reklamy Katarzyny Jabłońskiej za zarządzanie strategiczne działem reklamy wydawnictwa odpowiadał prezes Witold Woźniak. Wraz z przyjściem Mai Meissner-Filipek zmieni się struktura reklamy w Bauerze. Powstaną w nim podlegające Mai Meissner-Filipek trzy stanowiska dyrektorów strategicznych koordynujących prace poszczególnych segmentów. Obejmą je: Beata Madeja, odpowiedzialna za segment pism luksusowych, Michał Mierzyński, odpowiedzialny za segment pism telewizyjnych, motoryzacyjnych i komputerowych, oraz Maciej Kutak, odpowiedzialny za segment pism kobiecych K1 i K2 (tytuły poradnikowe i rozrywkowe) oraz za segment pism młodzieżowych. Beata Madeja i Michał Mierzyński są od dawna związani z Bauerem. Madeja była do tej pory dyr. działu reklamy pism luksusowych, a Michał Mierzyński – dyr. ds. klientów strategicznych. Natomiast Maciej Kutak dotychczas był zastępcą Mai Meissner-Filipek w Interdeco. Maja Meissner-Filipek odpowiadać będzie także za działy planowania mediów oraz badań i analiz. Katarzyna Jabłónska po powrocie z urlopu obejmie nowe stanowisko w Wydawnictwie Bauer. (KP)