Kraj

Orbis planuje wsparcie reklamowe nowej sieci hoteli Etap

Grupa Orbis, która uruchomi sieć tanich jednogwiazdkowych hoteli o nazwie Etap, rozważa ich wsparcie reklamowe. Jak się dowiedzieliśmy nieoficjalnie, odbyły...

Grupa Orbis, która uruchomi sieć tanich jednogwiazdkowych hoteli o nazwie Etap, rozważa ich wsparcie reklamowe. Jak się dowiedzieliśmy nieoficjalnie, odbyły się już pierwsze rozmowy z dwiema wybranymi agencjami reklamowymi nt. adaptacji koncepcji marki (zaczerpniętej z Niemiec) oraz działań wprowadzających ten brand na rynek. Przedstawiciele Orbisu nie są jeszcze pewni, czy któryś z zaproponowanych projektów będzie realizowany, przyznają natomiast, że nowe hotele Etap będą reklamowane w mediach i dlatego Orbis rozważa rozpisanie przetargu reklamowego. Żadne decyzje w tej sprawie jeszcze nie zapadły. Orbis nie jest związany na stałe umową z żadną agencją reklamową ani domem mediowym. Pierwszy hotel Etap Orbisu zostanie otwarty w sierpniu w Częstochowie, a kolejne (m.in. w Szczecinie i Warszawie) – do końca roku. (MB)