Zagranica

Jason Hirschhorn odchodzi ze stanowiska global digital officera MTV Networks

Jason Hirschhorn pełniący od października 2005 roku funkcję global digital officera w MTV Networks odchodzi z firmy. Jego obowiązki przejmie...

Jason Hirschhorn pełniący od października 2005 roku funkcję global digital officera w MTV Networks odchodzi z firmy. Jego obowiązki przejmie exec VP z działu mediów cyfrowych Nick Lehman. Hirschhorn ostatnio odpowiedzialny był za projekt sklepu muzycznego Urge tworzony przy współpracy z Microsoftem. Ma to być konkurencja dla największego na rynku internetowych sklepów muzycznych serwisu iTunes należącego do koncernu Apple. Hirschhorn planuje, że część lata spędzi, podróżując po Europie. W tym czasie nie chce całkowicie zrywać współpracy z MTV – będzie pełnił funkcję konsultanta. Swoją decyzję o odejściu z firmy tłumaczy potrzebą “powrotu do korzeni zawodowych” w charakterze niezależnego przedsiębiorcy. (“Advertising Age”)