Przetargi

Starcom wygrał przetarg grupy TVN

Grupa TVN przekaże obsługę mediową swojego budżetu reklamowego domowi mediowemu Starcom. Decyzja zapadła po przetargu, w którym rywalizowały Optimum Media...

Grupa TVN przekaże obsługę mediową swojego budżetu reklamowego domowi mediowemu Starcom. Decyzja zapadła po przetargu, w którym rywalizowały Optimum Media OMD, Universal McCann, MediaCom Warszawa i Mediaedge:cia, który pracował dla TVN od siedmiu lat. Na krótkiej liście znaleźli się Starcom i Mediaedge:cia. – Starcom wykazał się bardzo dobrym zrozumieniem briefu i zaproponował satysfakcjonujące nas warunki współpracy – powiedział Marek Szafarz, dyrektor marketingu TVN. Przetarg miał na celu konsolidację obsługi wszystkich stacji grupy TVN w jednej agencji. Chociaż obsługiwał je do tej pory Mediaedge:cia, to jednak kampanie stacji tematycznych realizował projektowo. Starcom rozpocznie planowanie i zakup mediów dla nowego klienta, począwszy od jesiennych kampanii reklamowych. Letnią kampanię związaną z festiwalem w Sopocie zrealizuje jeszcze Mediaedge:cia. Wartość skonsolidowanego budżetu stacji z grupy TVN nie została ujawniona. Według danych cennikowych wydatki grupy TVN na promocję zewnętrzną wyniosły w 2005 r. 13,4 mln zł (Expert Monitor). (PR)