Kraj

Arc Worldwide realizuje projekt reklamowy dla LG Electronics

Firma LG Electronics rozpoczyna kampanię reklamową nowych telefonów komórkowych z serii Butterfly. Działania reklamowe potrwają do końca czerwca br. Strategię...

Firma LG Electronics rozpoczyna kampanię reklamową nowych telefonów komórkowych z serii Butterfly. Działania reklamowe potrwają do końca czerwca br. Strategię i kreację na potrzeby kampanii przygotowała agencja Arc Worldwide współpracująca z LG na zasadzie projektowej. Media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom. Działania prowadzone są pod hasłem “Uskrzydlą Cię”. Celem kampanii jest poinformowanie potencjalnych klientów o nowych modelach telefonów LG KG220 i KG225. Grupą docelową, do której kampania jest kierowana, są młodzi ludzie w wieku 18-30 lat. W działaniach wykorzystana zostanie prasa (wybrane dzienniki, tygodniki, dwutygodniki). Reklamy pojawią się też na wielkoformatowych nośnikach outdoorowych. Wykorzystywana też będzie reklama mobilna – obrandowane samochody marki Smart, które będą jeździć po ulicach największych miast Polski (Warszawa, Trójmiasto, Kraków, Wrocław, okręg katowicki). Bardzo ważną rolę w komunikacji mają odgrywać działania online. Stworzono m.in. specjalną stronę internetową. (PM)