Zagranica

Ikea szuka agencji marketingu bezpośredniego

Ikea poszukuje agencji marketingu bezpośredniego do zarządzania kontaktami z klientami. Agencja miałaby się zająć m.in. działaniami internetowymi i mailingiem. Aktywność...

Ikea poszukuje agencji marketingu bezpośredniego do zarządzania kontaktami z klientami. Agencja miałaby się zająć m.in. działaniami internetowymi i mailingiem. Aktywność ta ma pomóc rozwijać programy lojalnościowe i inne inicjatywy rozpoczęte przez Ikeę w zeszłym roku. Producent mebli wydaje w dziewięciu krajach europejskich darmowy kwartalnik “Ikea Family Live”, zastąpił on płatny magazyn “Room”. W tym roku w 14 sklepach w Wielkiej Brytanii zostało uruchomione radio Ikea Live. Na 2008 rok firma planuje otwarcie sklepu internetowego na terenie Wielkiej Brytanii. Zapowiada również otwarcie 10 nowych sklepów o niewielkiej powierzchni. Szwedzka firma sprzedaje meble od 1947 roku. Pierwszy sklep w Wielkiej Brytanii powstał 40 lat później. (“BrandRepublic”)