Kraj

Claudia Schiffer i Thierry Henry reklamują nowy wariant Pepis Gold

Supermodelka Claudia Schiffer i francuski piłkarz Thierry Henry reklamują wspólnie nowy wariant Pepsi Gold. Jak mówi Andrzej Chmiel, dyrektor marketingu...

Supermodelka Claudia Schiffer i francuski piłkarz Thierry Henry reklamują wspólnie nowy wariant Pepsi Gold. Jak mówi Andrzej Chmiel, dyrektor marketingu Pepsi-Cola General Bottlers Poland, firma chce odświeżyć segment napojów typu cola, wprowadzając różne warianty i edycje limitowane. Takimi produktami były w przeszłości: Pepsi Blue, Pepsi Spice czy Wild Cherry. Pepsi Gold, która sprzedawana jest w butelkach o złotej barwie, też jest edycją limitowaną wprowadzoną na potrzeby trwającej obecnie mundialowej promocji Pepsi. Spot reklamowy z Schiffer i Henrym, który emitowany jest w głównych stacjach telewizyjnych, przygotowała centralnie BBDO Worldwide (adaptacją zajęła się BBDO Warszawa), a czas antenowy zaplanował i kupił dom mediowy Media Direction OMD. Debiut produktu oraz piłkarską promocję Pepsi wspierają też materiały POS w sklepach. (MB)