Kraj

TP SA przygotowała mundialową promocję i wsparcie reklamowe Neostrady

Telekomunikacja Polska SA, główny sponsor polskiej reprezentacji w piłce nożnej, w związku ze zbliżającym się mundialem w Niemczech przygotowała promocję...

Telekomunikacja Polska SA, główny sponsor polskiej reprezentacji w piłce nożnej, w związku ze zbliżającym się mundialem w Niemczech przygotowała promocję swojej oferty szerokopasmowego dostępu do internetu ADSL, czyli Neostrady. Będzie ona trwała do 10 lipca, a osoby, które w tym okresie kupią jeden z pakietów Neostrady, będą mogły wygrać 100 laptopów lub 5 tys. koszulek polskiej reprezentacji piłkarskiej. Operator przygotował też wspierającą kampanię reklamową w telewizji (TVP, TVN, Polsat), na outdoorze, w prasie, internecie, radiu i kinach. Kreację przygotowała agencja reklamowa Testardo Red Cell, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Warszawa. Telekomunikacja nie zdradza wysokości budżetu kampanii. Według danych TP SA na koniec marca br. z Neostrady korzysta 1 mln 302 tys. użytkowników, operator nie podaje, ilu klientów spodziewa się pozyskać w efekcie mundialowej promocji. (MB)