Kraj

OFBOR i PTBRiO chcą dyskusji o użyteczności badań i nowym konsumencie

Rada Programowa oraz Komitet Organizacyjny VII Ogólnopolskiego Kongresu Badaczy Rynku i Opinii rozesłały do przedstawicieli środowisk badawczych, marketingowych, reklamowych oraz...

Rada Programowa oraz Komitet Organizacyjny VII Ogólnopolskiego Kongresu Badaczy Rynku i Opinii rozesłały do przedstawicieli środowisk badawczych, marketingowych, reklamowych oraz naukowych zaproszenie do zgłaszania propozycji wystąpień na najbliższy kongres. Zaproszenie trafiło do kilku tysięcy odbiorców. – Co roku, przygotowując się do organizacji Kongresu Badaczy, ogłaszamy konkurs, w toku którego spośród kilkudziesięciu nadesłanych propozycji wystąpień wybieramy ok. 30 najlepszych. Konkurencja jest duża, ponieważ to prestiżowa impreza dająca możliwość zaprezentowania się przed kilkusetosobową publicznością badaczy, marketerów i pracowników reklamy – mówi Paweł Wójcik z Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR), przewodniczący Komitetu Organizacyjnego Kongresu. Konferencja jest wspólnym przedsięwzięciem OFBOR i Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO). W tym roku organizatorzy zaprosili do składania propozycji w następujących grupach tematycznych: pierwsza dotyczy użyteczności badań (Badania marketingowe a prawdziwy obraz konsumenta; Wartość prognostyczna badań marketingowych; Badania marketingowe a ocena efektywności działań reklamowych i marketingowych; Badania na potrzeby BTL oraz public relations), druga – nowego konsumenta (Nowe podejścia do segmentacji konsumentów; Nowe technologie), a trzecia – badań społecznych (Badania na potrzeby marketingu społecznego; Rola badań w społeczeństwie obywatelskim). Nowością w programie tegorocznego kongresu jest Sesja Plakatowa. Jest to propozycja skierowana do młodszych prelegentów (do 30. roku życia) stwarzająca możliwość zaprezentowania interesujących wyników badań marketingowych w formie wizualnej (plakatu). Za całość działań związanych z przygotowaniem kongresu odpowiada Komitet Organizacyjny w składzie: Paweł Wójcik (przewodniczący) i Marek Biskup z OFBOR oraz Dominika Maison i Marcin Penconek z PTBRiO. (JP)