Kraj

"Sukces" będzie wspierany także w telewizji i wykorzysta wizerunek naczelnej

Multico-Press, wydawca miesięcznika "Sukces", przygotował plan promocji magazynu. Działania realizowane są wyłącznie siłami wydawnictwa. Nie jest planowany przegląd ofert agencji...

Multico-Press, wydawca miesięcznika “Sukces”, przygotował plan promocji magazynu. Działania realizowane są wyłącznie siłami wydawnictwa. Nie jest planowany przegląd ofert agencji reklamowych i domów mediowych. Każdemu numerowi “Sukcesu” będzie towarzyszyć kilkudniowa kampania. Celem działań jest podniesienie sprzedaży pisma. Jak podał wydawca, teraz średnia sprzedaż wynosi ok. 55 tys. egz. “Sukces” zmienia się od obecnego na rynku czerwcowego numeru w związku z przyjściem nowego kierownictwa. Redaktor naczelną została Monika Luft, a jej zastępcą – Barbara Stanisławczyk. Od numeru lipcowego będzie miała miejsce promocja “Sukcesu” w punktach sprzedaży prasy (salony Relay, Inmedio, EMPiK). W empikach kontynuowana będzie akcja dołączania prezentów do zakupionych egzemplarzy magazynu. W lipcu ruszy czterodniowa kampania w Polsacie. Jej twarzą będzie Monika Luft. Od września promocja “Sukcesu” ma objąć ośrodki telewizji regionalnych Telewizji Polskiej. Nadal będzie wykorzystywany Polsat oraz kanały tematyczne. Również po wakacjach wzrośnie liczba rozgłośni, w których będą emitowane spoty magazynu. Wcześniej emisje spotu obejmą: Radio Zet, sieć Wawa, RMF FM i Radio PiN. (KP)