Kraj

TBWA/Warszawa przygotowała kampanię dla Leroy Merlin, której tematem jest dom

Agencja reklamowa TBWA/Warszawa przygotowała kampanię reklamową z okazji 10-lecia istnienia w Polsce sieci hipermarketów budowlano-dekoracyjnych Leroy Merlin. Jej celem jest...

Agencja reklamowa TBWA/Warszawa przygotowała kampanię reklamową z okazji 10-lecia istnienia w Polsce sieci hipermarketów budowlano-dekoracyjnych Leroy Merlin. Jej celem jest poinformowanie o trwającym w czerwcu Festiwalu Domu w hipermarketach Leroy Merlin oraz o specjalnych ofertach cenowych z okazji urodzin. Kampania pod hasłem “Wiemy, jak ważny jest dom” obecna jest w telewizji i radiu od 1 czerwca i zakończy się 11 czerwca br. Spoty telewizyjne emitowane są w stacjach: TVP, TVN oraz Discovery i Animal Planet, w tym spot 60-sekundowy, którego emisja nastąpi 4 czerwca o godz. 20:00 w TVP i TVN. Na potrzeby kampanii agencja przygotowała także 3 spoty radiowe i kreację billboardu. Media zaplanował i kupił dom PanMedia Western.

W związku z rocznicą Leroy Merlin w sklepach na terenie całej Polski zorganizowane zostaną licytacje, w trakcie których konsumenci będą mogli kupić produkty w atrakcyjnych cenach. 6 czerwca w godz. 20:00-23:00 w sklepach Leroy będzie można dokonać wieczornych zakupów. Uroczystościom towarzyszyć będą również atrakcje organizowane przez sklepy lokalnie. Leroy Merlin jest najstarszą na polskim rynku międzynarodową siecią budowlano-dekoracyjną. Pierwszy hipermarket wybudowano w 1996 roku w Piasecznie. Obecnie jest ich 18. Leroy Merlin planuje otwarcie kolejnych hipermarketów jeszcze w tym roku. (MKS)