Kraj

KP SA dołączyła do dzienników milion flag sponsorowanych przez Tyskie

Kompania Piwowarska SA w ramach trwającej właśnie mundialowej kampanii reklamowej marki piwa Tyskie dołączyła do wczorajszych wydań głównych dzienników flagę...

Kompania Piwowarska SA w ramach trwającej właśnie mundialowej kampanii reklamowej marki piwa Tyskie dołączyła do wczorajszych wydań głównych dzienników flagę narodową sponsorowaną przez Tyskie. Jest to część platformy komunikacyjnej tego brandu wykorzystującej fakt sponsorowania przez Tyskie polskiej reprezentacji piłkarskiej. – Nasza kampania jest w tym sezonie szczególna. Pokazujemy polskim kibicom wyjątkowe sposoby kibicowania w różnych państwach, pokazujemy to, co dla swoich drużyn robią inne narody. Takie niezwykłe sposoby wspierania sportowców pomagają im wygrywać. Marka Tyskie chce, aby każdy w Polsce miał wyjątkową możliwość kibicowania – również i ci, którzy nie pojadą do Niemiec. Dlatego też rozdaliśmy prawie milion flag, licząc na to, że zostaną one wywieszone w oknach lub na balkonach na znak wsparcia naszej reprezentacji – powiedział Tomasz Kanton, specjalista ds. PR w Kompanii Piwowarskiej SA. Dodatkowo 9 czerwca br. flagi będą jeszcze rozdawane w Warszawie, a dodatkowe 160 tys. zostanie dołączone do “Przeglądu Sportowego”. (PR)