Zagranica

Sponsorzy mundialu już zaczęli zarabiać - wynika z badań TNS Sport

Oficjalni sponsorzy mundialu, m.in.: Coca-Cola, Budweiser czy MasterCard, już czerpią profity ze swojego zaangażowania w tę imprezę, wynika z raportu...

Oficjalni sponsorzy mundialu, m.in.: Coca-Cola, Budweiser czy MasterCard, już czerpią profity ze swojego zaangażowania w tę imprezę, wynika z raportu TNS Sport (“World Cup Monitor”). Badanie TNS pokazuje np., że ponad 50 proc. konsumentów w Wielkiej Brytanii kojarzy Coca-Colę z mundialem, w Niemczech 70 proc. TNS bada też ogólne zainteresowanie mistrzostwami w poszczególnych krajach, np. we Włoszech i w Hiszpanii 70 proc. dorosłych wyraża zainteresowanie tą imprezą, w Niemczech, gdzie mistrzostwa będą rozgrywane, wskaźnik ten jest jeszcze wyższy – 80 proc. Przedstawiciele TNS Sport zapowiadają, że po mundialu przeprowadzona zostanie druga fala badania, ale już dziś spodziewają się sporych efektów z punktu widzenia sponsorów. Według rozmaitych prognoz tegoroczny mundial ma zgromadzić największą widownię telewizyjną w historii. (“BrandRepublic”)