Ewa Zielniewicz została redaktorem naczelnym telewizyjnego magazynu “Imperium TV” należącego do Wydawnictwa Bauer. Zastąpiła na tym stanowisku Urszulę Zubczyńską, która odeszła z wydawnictwa. Jednocześnie wydawca wprowadził zmiany w magazynie. Tytuł zawiera znacznie więcej plotek, informacji o gwiazdach oraz porad. Dotychczas był głównie TV-guide’em z elementami magazynu poradnikowego. Wraz ze zmianą zawartości wprowadzono także nową makietę i layout okładki. Objętość “Imperium TV” wynosi 64 strony. Wydawca planuje również kampanię reklamową odświeżonego pisma. Jej szczegóły na razie nie są znane. Według danych ZKDP średnia sprzedaż “Imperium TV” w okresie styczeń-luty br. wyniosła 143,6 tys. egz. W ciągu czterech pierwszych miesięcy tego roku tytuł zarobił na reklamach 0,8 mln zł (Expert Monitor). (JD)