Zagranica

Publicis kupiła turecką grupę komunikacyjną

Publicis Groupe kupiła udziały większościowe w tureckich firmach komunikacyjnych i reklamowych: Yorum, Allmedia, Bold i Zone. Dom mediowy Allmedia połączy...

Publicis Groupe kupiła udziały większościowe w tureckich firmach komunikacyjnych i reklamowych: Yorum, Allmedia, Bold i Zone. Dom mediowy Allmedia połączy swoje działania ze Starcom MediaVest, tworząc Starcom Allmedia. Wśród jego klientów znajdują się Hyundai, Skoda, Kellogg, Pernod Ricard, Avon i Ulker. Agencja reklamowa Yorum współpracowała już z Publicis w 1992 r. nad budżetem Renault. Agencja PR Zone stanie się częścią Publicis Consultants, a Bold – częścią Publicis Dialog. Te cztery firmy zanotowały łączny wzrost o 160 procent w ostatnich trzech latach. Zarząd tureckiej grupy podkreśla, że po 15 latach współpracy z Publicis została ona wreszcie sformalizowana. (“Media & Marketing Europe”)