Kraj

Nokia rusza z komunikacją wizerunkowo-produktową związaną z muzyką

Polski oddział Nokii zorganizuje 15 lipca w Warszawie imprezę muzyczną Nokia Trends (muzyka klubowa, elektroniczna - zaproszeni didżeje z kraju...

Polski oddział Nokii zorganizuje 15 lipca w Warszawie imprezę muzyczną Nokia Trends (muzyka klubowa, elektroniczna – zaproszeni didżeje z kraju i zagranicy, patrz: DS “MMP” z 15 maja br.). Traktując to jako wydarzenie o charakterze wizerunkowym, producent prowadzi kampanię reklamową (w prasie, radiu, internecie i na outdoorze), w której promuje event, ale równolegle także swój nowy telefon muzyczny Nokia 3250 (będzie kosztował ok. 1,5-1,7 tys. zł w wolnej sprzedaży). Kampanię przygotowały: agencja Grey Worldwide Warszawa i MediaCom Warszawa. Jak mówi Katarzyna Kluk, dyrektor marketingu polskiego oddziału Nokii, ta kampania muzyczna potrwa do końca sierpnia. Równolegle Nokia prowadzi też dwie inne kampanie produktowe: pierwsza dotyczy telefonu muzycznego z ekskluzywnej linii N-Series (telewizja, prasa, internet), a kolejna – telefonu z linii biznesowej E61 w prasie, internecie. (MB, MG)