Przetargi

Kompania Piwowarska wybrała agencje Ciszewski PR, 180° PR i Sensors do obsługi budżetów PR marek piwa

Kompania Piwowarska SA wyłoniła agencje PR do obsługi poszczególnych marek piwa ze swojego portfela produktów. W wyniku trwającego od stycznia...

Kompania Piwowarska SA wyłoniła agencje PR do obsługi poszczególnych marek piwa ze swojego portfela produktów. W wyniku trwającego od stycznia br. przeglądu, w którym wstępnie uczestniczylo 10 agencji, trzy z nich otrzymały budżety z zakresu brand PR. Agencja Ciszewski PR zajmie się obsługą działań marek piwa Tyskie i Lech. Agencja 180° PR zajmie się obsługą brandów Żubr, Dębowe Mocne i Redd’s. Agencja Sensors będzie nadzorować projekty PR dla marek międzynarodowych Pilsner Urquell, Miller Genuine Draft i Peroni. Do tej pory firma współpracowała z różnymi agencjami PR, były to działania na zasadach projektowych. – Zdecydowaliśmy, że nadszedł czas koncentracji budżetów – powiedziała Katarzyna Radecka, specjalista ds. PR w Kompanii Piwowarskiej SA. Budżet działań PR przeznaczony na ten rok będzie porównywalny z wydatkami ubiegłorocznymi. Największe wsparcie otrzymają marki Tyskie i Lech. Wybrane agencje mają obsługiwać brandy przynajmniej przez kilka najbliższych miesięcy. (MKS)