Zagranica

Agencja Bartle Bogart Hegarty wygrała budżet Flory w USA i Kanadzie

Koncern Unilever przesunął budżet reklamowy marki margaryn Promise (w Europie znanej jako Flora) do agencji Bartle Bogart Hegarty z Nowego...

Koncern Unilever przesunął budżet reklamowy marki margaryn Promise (w Europie znanej jako Flora) do agencji Bartle Bogart Hegarty z Nowego Jorku. Agencja zajmie się także działaniami reklamowymi dla marki na terenie Kanady, gdzie występuje pod nazwą Becel. Do tej pory obsługą reklamową brandu na terenie USA zajmowała się agencja reklamowa McCann Erickson z Nowego Jorku. W Kanadzie marką Becel opiekowała się agencja Ogilvy & Mather z Toronto. Unilever według TNS Media Intelligence wydał w 2005 r. na reklamę Promise na rynku USA blisko 10 mln dol. W 2004 r. oddział agencji BBH Londyn po zaciętym przetargu z agencją Lowe wygrał obsługę marki Flora na terenie krajów europejskich. W Europie wydatki reklamowe na Florę wyniosły w 2005 r. ok. 100 mln dol. (“Advertising Age”)