Kraj

Hoop rozpoczyna kampanię odświeżającą markę wody Arctic

Hoop SA rozpoczyna kampanię telewizyjną wody mineralnej Arctic. Spot reklamowy przygotowała agencja Hand Made, która pozyskała budżet kreatywny wody Arctic...

Hoop SA rozpoczyna kampanię telewizyjną wody mineralnej Arctic. Spot reklamowy przygotowała agencja Hand Made, która pozyskała budżet kreatywny wody Arctic w wyniku przetargu. 30-sekundowy spot “Pragnienia” ma oryginalny montaż – zmontowanych zostało w nim kilkadziesiąt ujęć o różnorodnym tempie. Reżyserem i autorem zdjęć do filmu jest Marek Dawid. Muzyka na potrzeby filmu skomponowana została przez Przemysława Masłowca. Reklama Arctic przygotowana została w dwóch wersjach – telewizyjnej i internetowej. Arctic w wersji podstawowej emitowany będzie we wszystkich wiodących stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat). Wersja internetowa ma 1,5 minuty, będzie narzędziem marketingu wirusowego. Kilka lat temu marka Arctic komunikowała się, wykorzystując wizerunek Cindy Crawford, co okazało się sukcesem marketingowym (wzrost udziałów rynkowych do 7 proc.). Celem obecnego spotu jest z jednej strony odejście od wykorzystywania wizerunku Cindy Crawford, z drugiej – kontynuacja i odświeżenie aspiracyjnego i ekskluzywnego charakteru marki. (AMS)