Spółdzielnia Mleczarska “Mlekovita” rozpoczęła dwie telewizyjne kampanie reklamowe. Obie dotyczą nowych marek produktów mlecznych wprowadzonych na rynek pod koniec ub.r. Są to tzw. produkty świeże, z krótkim terminem przydatności do spożycia, niezawierające konserwantów (jogurty pochodzące z tych linii zawierają kultury bakterii probiotycznych mających właściwości prozdrowotne). Marka Polskie obejmuje mleko, jogurty i śmietany, produkty sprzedawane są w większych opakowaniach. W linii jogurtów pojawiły się m.in. coraz popularniejsze w Polsce produkty funkcjonalne, które mają za zadanie wzmacniać (jogurt z dodatkiem żeń-szenia), upiększać (jogurt z dodatkiem zielonej herbaty) i uspokajać (jogurt z dodatkiem melisy). Marka Polskie adresowana jest przede wszystkim do kobiet. Freskovita, składająca się z produktów takich jak mleko, maślanki, kefiry i jogurty, adresowana jest do całej rodziny. Kampanie obu marek prowadzone są w TVP1 i TVP2 . Kreację spotów przygotowała agencja reklamowa Schulz, media są bezpośrednio planowane i kupowane przez dział marketingu SM Mlekovita. Kampanie telewizyjne trwać będą przez cały czerwiec br. Mlekovita, podobnie jak w poprzednich latach, przeprowadzi cykl eventów, pikników rodzinnych pod hasłem “Święto Mleka z Mlekovitą”. W tym roku zaplanowano cztery takie imprezy. Mlekovita produkowała do tej pory przede wszystkim sery twarde tj. Sokół i Mazdamer, a także sery feta. (MKS)