Kraj

SM Mlekovita kreuje wizerunek marek Polskie i Freskovita

Spółdzielnia Mleczarska "Mlekovita" rozpoczęła dwie telewizyjne kampanie reklamowe. Obie dotyczą nowych marek produktów mlecznych wprowadzonych na rynek pod koniec ub.r....

Spółdzielnia Mleczarska “Mlekovita” rozpoczęła dwie telewizyjne kampanie reklamowe. Obie dotyczą nowych marek produktów mlecznych wprowadzonych na rynek pod koniec ub.r. Są to tzw. produkty świeże, z krótkim terminem przydatności do spożycia, niezawierające konserwantów (jogurty pochodzące z tych linii zawierają kultury bakterii probiotycznych mających właściwości prozdrowotne). Marka Polskie obejmuje mleko, jogurty i śmietany, produkty sprzedawane są w większych opakowaniach. W linii jogurtów pojawiły się m.in. coraz popularniejsze w Polsce produkty funkcjonalne, które mają za zadanie wzmacniać (jogurt z dodatkiem żeń-szenia), upiększać (jogurt z dodatkiem zielonej herbaty) i uspokajać (jogurt z dodatkiem melisy). Marka Polskie adresowana jest przede wszystkim do kobiet. Freskovita, składająca się z produktów takich jak mleko, maślanki, kefiry i jogurty, adresowana jest do całej rodziny. Kampanie obu marek prowadzone są w TVP1 i TVP2 . Kreację spotów przygotowała agencja reklamowa Schulz, media są bezpośrednio planowane i kupowane przez dział marketingu SM Mlekovita. Kampanie telewizyjne trwać będą przez cały czerwiec br. Mlekovita, podobnie jak w poprzednich latach, przeprowadzi cykl eventów, pikników rodzinnych pod hasłem “Święto Mleka z Mlekovitą”. W tym roku zaplanowano cztery takie imprezy. Mlekovita produkowała do tej pory przede wszystkim sery twarde tj. Sokół i Mazdamer, a także sery feta. (MKS)