Kraj

Magazyn "Rodzice" i Fundacja Komunikacji Społecznej w akcji promującej więź ojca z dzieckiem

Miesięcznik "Rodzice" (G+J Polska) oraz Fundacja Komunikacji Społecznej prowadzą kilkumiesięczną akcję "Bycie tatą to działanie. Każdego dnia". Jej celem jest...

Miesięcznik “Rodzice” (G+J Polska) oraz Fundacja Komunikacji Społecznej prowadzą kilkumiesięczną akcję “Bycie tatą to działanie. Każdego dnia”. Jej celem jest zwrócenie uwagi na potrzebę codziennego kontaktu dziecka z tatą. W ramach akcji został ogłoszony konkurs Być Rodzicem, który zostanie rozstrzygnięty we wrześniu. Sponsorami akcji są Nutricia i Haribo. Patronat medialny objęły: TVP2, Radio Zet, Stroer. Poza tymi mediami akcja promowana jest także na stronach internetowych wydawnictwa i specjalnie utworzonej stronie www.bycrodzicem.pl. Tematyka akcji została poruszona także na łamach innych magazynów G+J Polska, w miesięczniku “Claudia” i tygodniku “Naj”. Za całość działań promocyjnych odpowiadają organizatorzy i partnerzy akcji. (KP)