Kraj

DaimlerChrysler w 2007 r. wprowadzi dwa modele Dodge, hasło przewodnie marki: "Dodge - bierz życie za rogi"

DaimlerChrysler Automotive Polska (DCAP) zamierza wprowadzić w przyszłym roku do Polski dwa kolejne modele marki Dodge, w tym momencie debiutującej...

DaimlerChrysler Automotive Polska (DCAP) zamierza wprowadzić w przyszłym roku do Polski dwa kolejne modele marki Dodge, w tym momencie debiutującej na naszym rynku. Jak pisaliśmy w DS “MMP” z 14 czerwca, obecnie DCAP startuje z kampanią launchującą nową markę w Polsce, jednocześnie wprowadza ona na rynek pierwszy model oznaczony tym brandem – Caliber. Hasłem głównym obecnej kampanii jest “Dodge Caliber – wszystko prócz pokory”. Jak zapowiada Dorota Obłękowska, manager marketing & communications w DCAP, w kampanii pojawi się też hasło “Dodge – bierz życie za rogi” i ono będzie także w dłuższym terminie hasłem spinającym wszystkie działania tej marki; także te planowane na przyszły rok w związku z wprowadzeniem dwóch nowych samochodów (jednym z nich będzie model Nitro). Kampanię wprowadzającą Dodge przygotowały BBDO Warszawa i Mediaedge:cia. Główne hasło – “Dodge – bierz życie za rogi” – jest lokalną wersją hasła globalnego. Samochody marki Dodge sprzedawane będą w Polsce w istniejącej sieci salonów Chryslera i Jeepa, marek z portfolio DCAP. (MG)