Kraj

Grand Prix Golden Arrow dla Euro RSCG Marketing House za projekt "Farmaceuta XXI wieku" dla Polfy Kutno Ivax

Grand Prix konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow otrzymała agencja Euro RSCG Marketing House za pracę dla Polfy Kutno Ivax pt....

Grand Prix konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow otrzymała agencja Euro RSCG Marketing House za pracę dla Polfy Kutno Ivax pt. “Farmaceuta XXI wieku”. Nagrodzona akcja to program lojalnościowy BtoB adresowany do aptek. Projekt – zdaniem jury – był bardzo interesujący z punktu widzenia kreacji, jak i zaawansowania użytych środków komunikacji. Agencja m.in. wydała specjalną powieść w odcinkach pt. “Apteka pod Białym Gołębiem”, którą współtworzyła scenarzystka serialu “M jak miłość”. W programie wykorzystano mailing, internet i SMS. Efektem akcji był response na poziomie do 90 proc., a cele sprzedażowe wyznaczone przez marketera przekroczono czterokrotnie. – Wybór Grand Prix zajął nam nieco czasu i nie narzucał się może od razu, ale po analizie zgłoszeń stwierdziliśmy, że praca ta w pełni zasługuje na tę nagrodę i stanowić będzie dobry punkt odniesienia dla branży marketingu bezpośredniego – powiedziała Dominika Kraśko, przewodnicząca jury. W konkursie przyznano łącznie 22 statuetki Golden Arrow. W kategorii program lojalnościowy BtoC także agencja Euro RSCG Marketing House otrzymała Golden Arrow za projekt “Ty i Twój dom” dla Unilever Polska. W kategorii promocja sprzedaży BtoB agencja Eskadra została nagrodzona za pracę dla “Pulsu Biznesu” pt. “Czerwony Kapturek – promocja prenumeraty 2005”. W kategorii field & event marketing BtoC w miejscu sprzedaży nagrodzono IQ Marketing za projekt dla marki Absolut “Find Your Flavour”. Drugą firmą uhonorowaną w tej kategorii jest agencja reklamowa S4 za pracę dla firmy Bols pt. “Grant`s Scotch Whisky, szkockie zabawy”. W kategorii field & event marketing BtoC poza miejscem sprzedaży nagrodzono trzy prace. Pierwsza jest autorstwa agencji Peppermint, chodzi o akcję “Heyah. SIM-locki Game Over, czyli pozytywna rewolucja!”. Drugą nagrodzoną agencją w tej samej kategorii została MRM/Momentum, która jest autorem akcji “Spróbuj nowej Nescafé Classic”. MRM/Momentum otrzymała także kolejną nagrodę za projekt “Bezpieczne wakacje z Simplusem”. W kategorii field & event marketing BtoB poza miejscem sprzedaży statuetkę jury przyznało za pracę dla British American Tobacco “The Road to Leadership in Europe” autorstwa MRM/Momentum. W kategorii internet – serwis internetowy agencja K2 Internet otrzymała statuetkę Golden Arrow za pracę “Telefony multimedialne Nokia. Platforma mobilnych blogów moBlog.pl”. W kategorii internet – kampania internetowa nagrodzono pracę “Nivea Lip Care. Pierwsze Ogólnopolskie Badania Całowania!” autorstwa agencji Peppermint. Drugą uhonorowaną kampanią jest projekt Zentropy Partners “Durex – Global Sex Survey 2005”. W kategorii marketing mobilny nagroda powędrowała do Centrum Technologii Mobilnych “Mobiltek” za akcję dla Karpackiej Spółki Gazownictwa w Tarnowie o. Zakład Gazowniczy w Krakowie pt. “Smoczy ogień za SMS-a”. Drugą nagrodzoną akcją w tej kategorii jest Promocja systemu TMDS podczas Gali Kreatury 2005, którą przygotowały firmy Focus Media Group – Technologiczny Dom Mediowy i Acxiom. W kategorii direct response advertising agencja Zentropy Partners zdobyła nagrodę za projekt dla Merlin.pl pt. “Kampania direct response w Google”. W kategorii kampania zintegrowana BtoC agencja Tequila/Polska została uhonorowana za pracę “Tyskie stawia”. W kategorii non profit jury przyznało Golden Arrow akcji “Bezpieczna Szkoła z PZU” autorstwa agencji Arip. Drugim nagrodzonym projektem jest praca Adv.pl “Nie parkuj jak Łoś”. Nagroda Golden Arrow Design przypadła Saatchi & Saatchi X za pracę dla Polskiego Czerwonego Krzyża “Worek na krew”. W tej samej kategorii agencja otrzymała także nagrodę za projekt “Jazz Bistro – podkładki pod talerze”. Trzecią pracą, która dostała Golden Arrow, są “Gesty” dla Wyborowej SA, której autorem jest VA Strategic Communications. W kategorii ambient nagroda powędrowała do EventLab za projekt “Miniwąska grupa, 99 Lives” dla BMW Polska. Jury Golden Arrow przyznało także 17 wyróżnień. Szczegółowe wyniki będą opublikowane na stronie: www.goldenarrow.eu. Organizatorami konkursu Golden Arrow jest Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego i VFP Communications – wydawca magazynu “Media & Marketing Polska”. (TW)