Kraj

ZenithOptimedia przygotował kampanię BtoB związaną z mundialem

ZenithOptimedia Group Poland przygotował wspólnie z firmą Puma, klientem domu mediowego Zenithmedia, kampanię BtoB powiązaną tematycznie z mistrzostwami świata w...

ZenithOptimedia Group Poland przygotował wspólnie z firmą Puma, klientem domu mediowego Zenithmedia, kampanię BtoB powiązaną tematycznie z mistrzostwami świata w piłce nożnej. W ramach akcji Puma wyprodukowała 450 koszulek, które są replikami tych, w jakich na mundialu występowała polska reprezentacja, z logo z ZenithOptimedia i nazwiskami osób, do których trafiły T-shirty. Celem akcji było wzmocnienie relacji z klientami agencji i mediami. Do przesyłki dołączony został list od szefów ZOG Poland i Puma Polska z informacją o stronie internetowej, jaką ZenithOptimedia uruchomił na czas mistrzostw. Strona zawiera dane dotyczące m.in. oglądalności poszczególnych meczów. (PR)