Kraj

JWT nagrodzona brązem w kat. prasy za reklamę dla Sunsilka

Agencja JWT Warszawa odebrała wczoraj Brązowego Lwa w Cannes za reklamę prasową dla szamponu Sunsilk (Unilever Polska). Złoty Lew w...

Agencja JWT Warszawa odebrała wczoraj Brązowego Lwa w Cannes za reklamę prasową dla szamponu Sunsilk (Unilever Polska). Złoty Lew w tej kategorii przypadł agencji FCB z Johannesburga za reklamę dla Lego. Najwyższe wyróżnienia w kategorii internet zdobyły dwie prace. Agencja Crispin Porter + Bogusky (USA) dostała Złotego Lwa za kampanię dla GTI (Volkswagen), a agencja droga5 z Nowego Jorku za wideo dla firmy Ecko Marc/Ecko w kat. marketing wirusowy. Nie było polskich nominacji w tej kategorii. Polska ma w tej sytuacji już trzy Lwy: dwa brązowe (wczoraj zdobyła jednego agencja Saatchi & Saatchi) i jeden złoty dla Young Creatives – przypadł teamowi z TBWA/Warszawa. (AMS)