Kraj

Polpharma wprowadziła Pluspirynę, szykuje relaunch Febrofenu

Firma farmaceutyczna Polpharma wprowadziła na rynek Pluspirynę, nową markę leku przeciwbólowego. Będzie to produkt z najniższej półki cenowej, tzw. price-fighter....

Firma farmaceutyczna Polpharma wprowadziła na rynek Pluspirynę, nową markę leku przeciwbólowego. Będzie to produkt z najniższej półki cenowej, tzw. price-fighter. Ma konkurować m.in. z Kopiryną i Kofepiryną. Cena opakowania zawierającego 6 tabletek wynosi 99 groszy. Lek nie będzie aktywnie promowany, o powodzenie wśród konsumentów ma walczyć ceną. Duża kampania czeka za to Febrofen, przeciwbólowy żel pourazowy Polpharmy, o którego budżet walczą właśnie agencje reklamowe. W przyszłym tygodniu marketer ma zakończyć przetarg. Planowany jest rebranding leku. Polpharma nie ujawnia na razie nowej nazwy produktu. Konkuruje on m.in. z Ketopromem i Fastum. (JN)