Kraj

W agencji Scholz & Friends powstanie dział do obsługi klientów farmaceutycznych

W agencji Scholz & Friends planowane jest powołanie do życia nowego działu, który zajmowałby się obsługą klientów farmaceutycznych. Będzie to...

W agencji Scholz & Friends planowane jest powołanie do życia nowego działu, który zajmowałby się obsługą klientów farmaceutycznych. Będzie to struktura wyspecjalizowana, przeznaczona do obsługi wyłącznie marek etycznych (na recepty). Trwa już rekrutacja, wybrane mają być na początek dwie osoby, potem w miarę potrzeb dział będzie rozwijany. – Nie planujemy jednak tworzenia osobnej struktury w sensie formalnoprawnym – podkreśla Piotr Batogowski, dyr. generalny Scholz & Friends. Dział ma wystartować jesienią. – To bardzo rozwojowy segment – podkreśla Batogowski. – Obecnie bierzemy udział w kilku przetargach na marki etyczne, więc zakładam, że dział wystartuje już z klientami do obsługi. – Batogowski nie wyjawił, w przetargach jakich firm Scholz & Friends startuje. Przypomnijmy, że powstanie osobnej firmy do obsługi leków receptowych zapowiedziała także grupa McCann Erickson (patrz DS “MMP” z 6 czerwca). (AMS)