Kraj

Whirlpool szuka związków z modą, tworzy nową kategorię produktową

Whirlpool Polska wprowadza na rynek urządzenie o nazwie Pret-a-porter służące do automatycznego prasowania i odświeżania odzieży. - Jest to zupełnie...

Whirlpool Polska wprowadza na rynek urządzenie o nazwie Pret-a-porter służące do automatycznego prasowania i odświeżania odzieży. – Jest to zupełnie nowa kategoria produktowa, żaden z naszych konkurentów nie ma takiego urządzenia w ofercie – mówi Joanna Kubiak, brand & communication manager. Pret-a-porter ma kształt niedużej szafki, do której wkłada się ubranie. Następnie uzupełnia się pojemnik z wodą, wciska przycisk startowy i w efekcie po kilkunastu minutach otrzymuje się wyprasowane ubranie. Firma w promocji Pret-a-porter stawia m.in. na skojarzenia z modą, limitowaną serię urządzenia, a także specjalną kolekcję ubrań przygotował włoski projektant Antonio Berardi, w Polsce w działaniach wokół tego produktu współpracuje z Whirlpoolem projektant Dawid Woliński. Jak wyjaśnia Kubiak, Pret-a-porter jest na razie w Polsce w ograniczonej sprzedaży, tylko na zamówienie, jednak w najbliższym czasie wprowadzany będzie do wybranych sieci RTV/AGD. – Planujemy taki ruch, jednak z działaniami dodatkowymi – ponieważ jest to produkt zupełnie nowy na rynku, towarzyszyć mu będą hostessy wyjaśniające jego działanie, bo to wymaga wytłumaczenia – mówi Kubiak. Produkt kosztować ma 1999 zł. Na jesień firma planuje kampanię Pret-a-porter w magazynach dla wymagającego czytelnika (z naciskiem na lifestyle’owe i kobiece). Whirlpool współpracuje sieciowo z agencją reklamową Publicis, media kupuje i planuje dom mediowy Optimedia. W działaniach promujących Pret-a-porter wykorzystywane także będą związki Whirlpoola z profesjonalnym tenisem – marka jest sponsorem cyklu turniejów kobiecych WTA, na tenisowych layoutach Pret-a-porter pojawiają się światowe gwiazdy tenisa, m.in. Maria Szarapowa czy Anastazja Myskina. Jak zapowiada Kubiak, jesienna kampania Pret-a-porter będzie częścią szerzej zakrojonych działań, które będą prowadzone dla wybranych produktów Whirlpoola (m.in. piekarników), niewykluczone jest także wykorzystanie telewizji, choć ostateczne decyzje nie zostały jeszcze podjęte. (MG, PM)