Kraj

Kamis wprowadza submarkę Fit up!, w lipcu rusza kilkumiesięczna kampania

Kamis-Przyprawy SA wprowadza na rynek submarkę Kamis Fit up!, którą określana będzie nowa linia przypraw wpisująca się w modę na...

Kamis-Przyprawy SA wprowadza na rynek submarkę Kamis Fit up!, którą określana będzie nowa linia przypraw wpisująca się w modę na zdrowy styl życia. Fit up! zostanie wsparta kampanią, która rozpocznie się za kilka dni, a prowadzona będzie z różnym natężeniem do końca września. Mediaplan kampanii zakłada wykorzystanie outdooru (ok. 300 frontlightów w 15 miastach), prasy (ok. 20 magazynów – zarówno ogólnokobiecych, jak i bardziej wyspecjalizowanych o charakterze urodowym czy dietetycznym), internetu (serwisy kobiece w dużych portalach). Dodatkowym uzupełnieniem będą działania indoorowe na basenach, w klubach fitness etc. oraz materiały promocyjne w punktach sprzedaży. – Kampania będzie miała charakter wizerunkowy, ale także edukacyjny, ponieważ jest to pierwszy tego typu produkt na rynku – mówi Iwona Jaguczańska, senior brand manager w Kamisie. Edukowaniu konsumentów służyć ma także specjalnie przygotowany serwis internetowy www.kamisfitup.pl. Jak wyjaśnia Iwona Jaguczańska, core targetem Fit up! są kobiety dynamiczne i aktywne zawodowo, decydujące o tym, co jedzą ich rodziny, dbające o zdrowie i figurę, otwarte na nowości. Główne hasło kampanii brzmi: “Smukła linia – naturalnie! Kamis Fit up!”. Strategię i kreację przygotowała agencja QST, media kupuje MediaCom Warszawa. Projekt opakowań Fit up! przygotowała Dragon Rouge, serwis internetowy – Soul and Mind. Na linię Fit up! złoży się pięć różnych miksów przyprawowych, z których każdy będzie się cechował jednym naturalnym dodatkiem odróżniającym go od reszty. Cechy wspólne całej linii to receptury oparte wyłącznie na naturalnych i zdrowych składnikach – bez soli i różnego rodzaju wzmacniaczy smaku czy zapachu często stosowanych w przyprawach. (MG)