Kraj

"Rzeczpospolita" w jesiennej kampanii pokaże, czym różni się od konkurencji

Jesienią tego roku Presspublica przeprowadzi kampanię reklamową dziennika "Rzeczpospolita". Jak mówi Grzegorz Gauden, prezes spółki Presspublica i redaktor naczelny gazety,...

Jesienią tego roku Presspublica przeprowadzi kampanię reklamową dziennika “Rzeczpospolita”. Jak mówi Grzegorz Gauden, prezes spółki Presspublica i redaktor naczelny gazety, kampania ma pokazać, że “Rzeczpospolita” jest inaczej pozycjonowana niż “Gazeta Wyborcza” i “Dziennik”. – Jesteśmy trochę w innym miejscu niż te dwie gazety, które wyzwały się na pojedynek – powiedział Gauden. Nie zdradza szczegółów na temat akcji reklamowej. Jak mówi Gauden, wydawnictwo nie planuje obniżenia ceny egzemplarzowej, która obecnie wynosi pomiędzy 2,7 zł a 3 zł. Przyznał również, że trwają prace nad mniejszym formatem gazety, ale decyzja o jego ewentualnej zmianie zostanie podjęta bardzo rozważnie i bez pośpiechu. Według ZKDP średni nakład “Rzeczpospolitej” w I kwartale br. wyniósł 248,3 tys. egz., a średnia sprzedaż ogółem – 160,3 tys. egz. (KP, JD)