Zagranica

Wokalistka Girls Aloud wspiera debiut marki Coke Zero

Coca-Cola podpisała kontrakt z Cheryl Tweedy, wokalistką grupy Girls Aloud. Tweedy będzie twarzą kampanii launchowej nowego napoju Coke Zero wprowadzanego...

Coca-Cola podpisała kontrakt z Cheryl Tweedy, wokalistką grupy Girls Aloud. Tweedy będzie twarzą kampanii launchowej nowego napoju Coke Zero wprowadzanego na rynek w Wielkiej Brytanii. Kampanię niesłodzonego napoju nazywanego “bloke coke” (bloke, ang. – gość, facet) przygotuje agencja reklamowa Vallance Carruthers Coleman Priest. W kampanii zostaną wykorzystane m.in. telewizja i outdoor. Coke Zero to pierwszy od 22 lat nowy wariant flagowego napoju z portfolio koncernu (ostatni wprowadzono w 1982 roku i była to Diet Coke). Coke Zero będzie kierowana do młodych mężczyzn, którzy tradycyjnie nie kupują napojów dietetycznych. Bezpośrednim konkurentem napoju jest Pepsi Max. Nowa marka została najpierw wprowadzona w Stanach Zjednoczonych, można ją także kupić w Australii i Kanadzie. (“BrandRepublic”)