Kraj

Aneta Bura nowym dyrektorem marketingu Rieber Foods Polska

Aneta Bura, dotychczasowy product manager marki Delecta, została nowym dyrektorem marketingu Rieber Foods Polska SA, właściciela marek: Delecta, King Oscar,...

Aneta Bura, dotychczasowy product manager marki Delecta, została nowym dyrektorem marketingu Rieber Foods Polska SA, właściciela marek: Delecta, King Oscar, Big Fish. Zastąpiła na tym stanowisku Jacka Sitkę, który kierował marketingiem Rieber Foods Polska od czerwca 2004 r., a obecnie zdecydował się odejść z firmy (wczoraj nie udało nam się z nim skontaktować). Niedawno z Rieber Foods Polska odszedł też dyrektor sprzedaży Waldemar Topolski (obu w 2004 r. do Rieber Foods sprowadził nowy ówcześnie prezes Piotr Sieńko). Aneta Bura pracuje w Rieber Foods Polska od sierpnia 2003 r., wygrała wewnętrzny konkurs na stanowisko dyrektora marketingu. Następcy Topolskiego na stanowisku dyrektora sprzedaży nadal nie wybrano. Aneta Bura ma 32 lata, ukończyła Akademię Ekonomiczną w Poznaniu, jako product manager Delecty zarządzała kategoriami: przypraw do ciast, dodatków do pieczenia oraz ciast gotowych, a także była odpowiedzialna za proces repozycjonowania marki Delecta oraz kompleksowo za plany mediowe. Podlega jej dział marketingu oraz dział rozwoju produktu, a jej zadaniem będzie dalsza budowa marki Delecta oraz zmiana jej wizerunku z marki słodkiej na markę żywnościową. Przed przejściem do Delecty Aneta Bura związana była ze szwajcarskim koncernem Hero (lider na rynku dekoracji do ciast, batonów musli oraz żywności dla dzieci). Prywatnie pasjonuje się kulturą i kuchnią Włoch, a w szczególności regionu Toskanii. Rieber Foods Polska należy do norweskiego koncernu Rieber & Son. W listopadzie ub.r. Rieber Foods Polska zawarł strategiczny sojusz z producentem przypraw Podravką International, w wyniku którego powstał jeden dział handlowy (łącznie ponad 270 produktów). Firmy koordynują marketing handlowy, natomiast działy marketingu konsumenckiego pozostały niezależne. Rieber Foods Polska współpracuje z agencją reklamową Red 8 Communications Group i domem mediowym Starcom. (MB)