Zagranica

Coca-Cola rozpoczyna pierwszą od ponad 10 lat globalną kampanię reklamową

Koncern Coca-Cola rozpoczyna pierwszą od ponad 10 lat globalną kampanię reklamową. Projekt powstał na bazie platformy o nazwie "Coke Side...

Koncern Coca-Cola rozpoczyna pierwszą od ponad 10 lat globalną kampanię reklamową. Projekt powstał na bazie platformy o nazwie “Coke Side of Life”. W Wielkiej Brytanii pojawił się już pierwszy spot kampanii pt. “Happiness Factory”. Przedstawia on człowieka, który wrzuca monetę do automatu z colą i wówczas otwiera się przed nim świat pełen fantastycznych wizji. Autorem reklam jest agencja Wieden & Kennedy. Oprócz telewizji spoty pojawią się w internecie, m.in. w serwisach typu peer to peer. W wielu krajach wersje internetowe są dostępne wcześniej niż emisje w telewizji. Spot “Happiness Factory” będzie prezentowany przez trzy miesiące w wersjach 30-, 45-, 60- i 90-sekundowej. (“Media & Marketing Europe”)