Kraj

S4 powołała departament research, strategy & development

W strukturach agencji reklamowej S4 wyodrębniono nowy dział research, strategy & development (RS&D). Kieruje nim Michał Stanisz, współwłaściciel i wiceprezes...

W strukturach agencji reklamowej S4 wyodrębniono nowy dział research, strategy & development (RS&D). Kieruje nim Michał Stanisz, współwłaściciel i wiceprezes zarządu S4. W ramach departamentu funkcjonują działy public relations, new businessu i marketingu (kieruje nim Marta Gajkowska, new business & PR manager) oraz strategii i badań pod kierownictwem Macieja Samka, strategic planning managera. Powołanie nowej struktury jest konsekwencją rozbudowy portfela klientów (w tym roku m.in. o: Geant Polska, Nomi SA, Lek Polska czy Roca Polska) i rozwoju agencji. Departament RS&D ma projektować strategię rozwoju S4, zajmować się m.in. analizą i badaniami rynku. Nowy dział zlecił już pierwsze badania. Instytut IQS & Quant Group badał poziom satysfakcji klientów S4. We współpracy z firmą doradczo-szkoleniową, która przeprowadziła wywiady z pracownikami, przeanalizowano także strukturę organizacyjną firmy. Wyniki badań mają służyć m.in. wytyczeniu długoterminowej strategii rozwoju, nad którą S4 właśnie pracuje. (JN)