Kraj

Jacek Sitko nowym dyrektorem marketingu i wiceprezesem Herbapolu Lublin

Jacek Sitko, do niedawna dyrektor marketingu Rieber Foods Polska, został dyrektorem marketingu i członkiem zarządu Herbapolu Lublin SA, producenta herbat...

Jacek Sitko, do niedawna dyrektor marketingu Rieber Foods Polska, został dyrektorem marketingu i członkiem zarządu Herbapolu Lublin SA, producenta herbat i preparatów ziołowych i syropów owocowych. Poprzednia dyrektor marketingu Herbapolu Marzena Dąbrowska odeszła z firmy we wrześniu ub.r. Przez ostatnie dziewięć miesięcy obowiązki szefa marketingu pełnił Tomasz Olak, który łączył tę funkcję ze stanowiskiem kierownika marketingu sektora spożywczego Herbapolu (i na tym stanowisku pozostaje). Sitko został też czwartym wiceprezesem zarządu Herbapolu kierowanego przez prezesa Grzegorza Sobieckiego (trójka dotychczasowych wiceprezesów to: Teresa Dziedzic, Maciej Gutkowski i Krzysztof Gnatiuk). Jacek Sitko ma 37 lat. Dyrektorem marketingu Rieber Foods Polska był od czerwca 2004 r., wcześniej przez cztery lata pracował w Bongrain Polska, w tym trzy lata jako dyr. marketingu Mleczarni Turek, a po jej połączeniu z zakładami Pasłęka i Toski – już w Bongrain. Poprzednio przez cztery lata pracował w Alimie-Gerber (pełnił funkcję od asystenta marketingu do marketing managera), w międzyczasie w związku z projektem poszerzenia marki Frugo o produkcję wód mineralnych (niezrealizowanym) na 1,5 roku przeszedł do firmy Ekko. Ukończył handel zagraniczny w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz międzynarodowy marketing żywności na uniwersytecie w Newcastle, jest żonaty i ma dwójkę dzieci. Herbapol Lublin produkuje harbaty ziołowe pod markami: Herbaciany Ogród, Idylla, Zielnik Polski i SlimFigura oraz syropy Owocowa Spiżarnia. Dotychczas Herbapol współpracował m.in. z agencjami: Opus B, McCann Erickson, Young & Rubicam, i domami mediowymi Universal McCann, a wcześniej Zenithmedia. (MB)