Kraj

Pierwsze wino w ofercie Diageo Polska - Blossom Hill

Diageo Polska wprowadza na rynek wina kalifornijskie Blossom Hill. Jest to pierwszy produkt z tej kategorii w portfolio Diageo. Marka...

Diageo Polska wprowadza na rynek wina kalifornijskie Blossom Hill. Jest to pierwszy produkt z tej kategorii w portfolio Diageo. Marka będzie pozycjonowana w największym segmencie – win stołowych w cenie 10-20 zł. W ofercie są trzy warianty tzw. podstawowe – White, Red i Rose, oraz cztery warianty jednoszczepowe. W segmencie win stołowych panuje już spora konkurencja, bardzo aktywna jest m.in. marka win kalifornijskich Carlo Rossi z portfolio firmy Bols. Diageo nie zdradza planów wsparcia nowego brandu, wiadomo, że marketer prowadzi obecnie kampanię w prasie dla detalistów. Wina stołowe w Polsce notują ok. 10-proc. wzrosty sprzedaży rocznie. Najdynamiczniej rozwija się sprzedaż win kalifornijskich, które w 2005 r. osiągnęły 16-proc. wzrost. (TW)