Kraj

Nowy wizerunek Merloni Indesit

Firma Merloni zmienia logo swojego brandu AGD Indesit. Nowy znak przygotowała agencja Wolf Olins z Londynu. Produkty z nowym logo...

Firma Merloni zmienia logo swojego brandu AGD Indesit. Nowy znak przygotowała agencja Wolf Olins z Londynu. Produkty z nowym logo właśnie trafiają do sklepów. Oprócz logo firma zmodyfikowała całą idnetyfikację wizualną, są nowe kolory, a poszczególne kategorie produktów ( np. pralki, lodówki) będą oznaczane specjalnymi ikonami. Wizerunek Indesit ma się wiązać z prostotą, dostępnością i nowoczesnością. Merloni w Polsce w tym roku chce wyeksponować nowe logo i wizerunek głównie w punktach sprzedaży, będzie też prowadzona kampania PR. Wizerunkowej kampanii reklamowej można się spodziewać dopiero w przyszłym roku, kiedy w dystrybucji będą się znajdować wyłącznie produkty z nowym logo. UdziałĘrynkowy Merloni Indesit w Polsce szacowany jest na 8 proc. (ilościowy). (TW)