Kraj

Centralwings chwalą się skutecznością reklam w swoich samolotach

Linie lotnicze Centralwings zleciły badanie skuteczności reklam w swoich samolotach. - Wyniki badań bardzo nas zaskoczyły. Nie spodziewaliśmy się aż...

Linie lotnicze Centralwings zleciły badanie skuteczności reklam w swoich samolotach. – Wyniki badań bardzo nas zaskoczyły. Nie spodziewaliśmy się aż tak pozytywnego odbioru ze strony pasażerów. Jesteśmy z tych badań bardzo zadowoleni, potwierdziły one, że decyzja o uruchomieniu kampanii reklamowych w naszych samolotach była słuszna – tak Agnieszka Kudła, szefowa marketingu Centralwings, tanich linii lotniczych należących do PLL LOT, komentuje wynik badań skuteczności reklam na pokładach samolotów tej linii. Badanie przeprowadzone przez TNS OBOP dotyczyło kampanii Chevroleta Aveo zaplanowanej i zakupionej przez dom mediowy Universal McCann. Przeprowadzono je w czerwcu na warszawskim Okęciu w formie wywiadów bezpośrednich face-to-face (metoda PAPI) wśród pasażerów linii Centralwings oczekujących na bagaż po przylocie. Pytano ich o widoczność tej kampanii, ich stosunek do reklamy w samolotach oraz postrzegalność nośników. Ponad 88 proc. respondentów spontanicznie odpowiedziało, że była to kampania samochodu, natomiast w pytaniu uzupełniającym dotyczącym już marki samochodu 67 proc. wymieniło Aveo. Kampania realizowana była na składanych stolikach umieszczonych w fotelach, wskazało je 92,5 proc. osób, oraz na kufrach na podręczny bagaż – 65 proc. wskazań. (MB)