Zagranica

EUROPEJSKIE WYDANIE "THE INDUSTRY STANDARD"

Amerykański wydawca Standard Media International wszedł na rynek europejski z nową wersją swojego najważniejszego magazynu o internecie i nowej ekonomii,...

Amerykański wydawca Standard Media International wszedł na rynek europejski z nową wersją swojego najważniejszego magazynu o internecie i nowej ekonomii, zatytułowanego “The Industry Standard”. Celem tytułu, wydawanego w Londynie jest powielenie sukcesu magazynu-matki, który w USA ukazuje się w nakładzie 180 tys. egzemplarzy i zawiera średnio 360 stron. Tygodnik “The Industry Standard” będzie ukazywać się we czwartki, w 9 europejskich krajach i będzie kosztować 2, 73 USD. Strona internetowa gazety dostarcza codziennych wiadomości, a co tydzień darmowy biuletyn informacyjny. Budżet reklamowy, który wynosi 7 mln USD jest przeznaczony na reklamę w sieci, wysyłkę bezpośrednią i inne dzialania BTL. “The Idustry Standard” istnieje już na rynkach azjatyckich i w Australii.