Kraj

SPÓŁKA PBRZ ZLECA SMG/KRC KOMPLEKSOWE BADANIA OUTDOORU

Spółka Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej zleciła SMG/KRC Poland Media SA przeprowadzenie pierwszych w kraju kompleksowych badań reklamy zewnętrznej na terenie...

Spółka Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej zleciła SMG/KRC Poland Media SA przeprowadzenie pierwszych w kraju kompleksowych badań reklamy zewnętrznej na terenie 10 największych miast Polski. W skład badania wchodzą dwa odrębne projekty: OVIM, oznaczający dokonanie precyzyjnej klasyfikacji i pomiaru jakości nośników reklamy zewnętrznej na podstawie wielkości widowni szacowanej dla każdego nośnika, oraz CITA, polegająca na opracowaniu charakterystyki psycho-demograficznej widowni nośników reklamy zewnętrznej. Przed czwartkową (12.10.2000) konferencją prasową, połączoną z uroczystością oficjalnego podpisania umowy, zainteresowane strony unikają podawania dokładniejszych informacji na temat warunków współpracy. (MM)