Kraj

Coca-Cola Poland realizuje uliczny sampling dla marki Nestea

Coca-Cola Poland realizuje uliczny sampling dla marki herbaty mrożonej Nestea. Akcję przygotowała agencja Euro RSCG 4D. Projekt opiera się na...

Coca-Cola Poland realizuje uliczny sampling dla marki herbaty mrożonej Nestea. Akcję przygotowała agencja Euro RSCG 4D. Projekt opiera się na pomyśle niesienia ulgi spragnionym osobom – kierowcom i ich pasażerom, którym serwowana jest zimna Nestea. Utrzymanie niskiej temperatury podawanej w szklanych butelkach Nestea możliwe jest dzięki wyposażeniu ekip promocyjnych w specjalne izotermiczne wózki. Dodatkowo co godzinę busy chłodnicze dostarczają zespołom kolejne partie napojów. Działania samplingowe prowadzone są na najbardziej zatłoczonych skrzyżowaniach w centrach miast oraz na trasach wylotowych w piątki – dni, kiedy najwięcej osób wyrusza na wakacje lub poza miasto. Akcja będzie trwać do 18 sierpnia. Promocję realizuje 18 zespołów w największych miastach Polski: Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach, Poznaniu i Trójmieście. Agencja Euro RSCG 4D na potrzeby akcji zajęła się także przygotowaniem bannerów, wózków samplingowych oraz strojów ekip. (TW)