Kraj

Coca-Cola launchuje platformę komunikacyjną "Witaj po radosnej stronie życia"

Coca-Cola Poland launchuje platformę komunikacyjną "Witaj po radosnej stronie życia". Będzie ona adaptacją pierwszej od ponad dekady globalnej kampanii pt....

Coca-Cola Poland launchuje platformę komunikacyjną “Witaj po radosnej stronie życia”. Będzie ona adaptacją pierwszej od ponad dekady globalnej kampanii pt. “Coke side of life”. – Chcemy odnowić relacje konsumentów z marką Coca-Cola, nadać im nową treść. Pokazujemy, że Coca-Cola to wspaniały produkt, odświeżenie dla ciała, ale chcemy też zaprezentować pozytywną atmosferę, jaką kreuje brand – mówi Richard Erbler, dyr. marketingu Coca-Cola Poland Services. Zauważa także, że kampania jest pierwszą od dłuższego czasu komunikacją koncentrującą się na samym produkcie, dotychczas większość akcji była związana z różnymi okazjami, np. świętami czy mistrzostwami świata w piłce nożnej. Osią platformy komunikacyjnej jest idea “Happiness in the Bottle”, której sensem jest stwierdzenie, że Coca-Cola wnosi do życia konsumentów pozytywne emocje. W warstwie graficznej najważniejszy motyw to ikona butelki, która jest nawet bardziej wyeksponowana niż logo. Nowością są też żywe kolory, a więc odejście od dominacji jedynie czerwono-białych barw. “Witaj po radosnej stronie życia” ma także na celu zintegrowanie komunikacji marki pod jednym parasolem. Do tej pory Coca-Cola w Polsce miała wiele twarzy, np. komunikacja w kanale HoReCa przy okazji promocji konsumenckich czy związana z piłką nożną bardzo różniły się od siebie. Obecnie ma być nadal zróżnicowana, ale ma mieć pewien wspólny motyw graficzny i hasło. W Polsce adaptacją platformy zajmie się agencja Publicis. Obecnie do emisji trafił pierwszy film pt. “Happiness Factory”, którego oryginalną wersję przygotowała agencja Wieden & Kennedy. W kolejnych miesiącach pojawią się kolejne spoty, w tym adresowane szczególnie do młodzieży. Coca-Cola Poland zapowiada, że w działaniach komunikacyjnych spory będzie udział lokalnej kreacji, jednak ostateczne decyzje co do wyboru konkretnych prac nie zostały jeszcze podjęte. Oprócz telewizji wykorzystane zostaną inne media ATL, m.in. outdoor i kino. Szczególny nacisk położony będzie na internet i komunikację mobilną. Ważnym wydarzeniem w ramach platformy jest planowany na wrzesień Coke Live Festival, którego gwiazdami będą Sugababes oraz Shaggy i Jay-Z. Do platformy dostosowane będą także kolejne działania, m.in. kampania na święta Bożego Narodzenia. Strategia związana z “Coke side of life” zdominuje działania Coca-Coli także w przyszlym roku. (TW)