Przetargi

McCann Worldgroup zajmie się obsługą nowej marki Herbapolu

Herbapol Lublin SA, producent herbat i syropów ziołowo-owocowych, rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową swojej nowej marki (jej nazwa utrzymywana jest...

Herbapol Lublin SA, producent herbat i syropów ziołowo-owocowych, rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową swojej nowej marki (jej nazwa utrzymywana jest na razie w tajemnicy). Po przeglądzie ofert wybrał firmy należące McCann Worldgroup – agencję reklamową McCann Erickson Polska, firmę marketing services MRM/Momentum i agencję interaktywną Zentropy Partners. Marketer nie ujawnia nazw pozostałych agencji, które brały udział w przeglądzie, ani wysokości budżetu reklamowego. Planowaniem i zakupem mediów dla Herbapolu Lublin od ub.r. zajmuje się dom mediowy Universal McCann. Kilka miesięcy temu McCann Erickson Polska opracował dla Herbapolu kompleksową strategię rozwoju całego portfolio firmy. Przypomnijmy też, że niedawno do Herbapolu przeszedł Jacek Sitko, były dyrekor marketingu Rieber Foods Polska, który w lubelskiej spółce został wiceprezesem oraz szefem marketingu. Herbapol Lublin produkuje herbaty ziołowe i ziołowo-owocowe Herbaciany Ogród, SlimFigura, Zielnik Polski, Zielnik Apteczny, Naturalna Odnowa oraz syropy Owocowa Spiżarnia. (MB)