Kraj

Urszula Chincz dyrektorem marketingu operatora kablowego Vectra

Urszula Chincz została dyrektorem departamentu marketingu firmy Vectra, czołowego operatora kablowego w Polsce. Jak mówi Tomasz Żurański, prezes Vectry, wzmacnianie...

Urszula Chincz została dyrektorem departamentu marketingu firmy Vectra, czołowego operatora kablowego w Polsce. Jak mówi Tomasz Żurański, prezes Vectry, wzmacnianie działu marketingu spółki związane jest z szybkimi zmianami na rynku telekomunikacyjno-mediowym, do których Vectra chce się dostosować ze swoją komunikacją, m.in. wykorzystując nowe narzędzia marketingowe, z większym niż do tej pory naciskiem na działania niestandardowe. Urszula Chincz ma ośmioletnie doświadczenie w marketingu i promocji. Karierę zaczynała jako dziennikarka “The Warsaw Voice”, następnie trzy lata była copywriterem w Leo Burnett Warszawa. W latach 2001-2003 pracowała dla Freelance Polska, zajmując się koordynowaniem kampanii dla kluczowych klientów, m.in. UPC Polska. W 2003 r. rozpoczęła pracę w UPC, gdzie objęła stanowisko specjalisty ds. reklamy i promocji. W 2005 r. została kierownikiem marketingu w Eden Springs Poland. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim. W czasie wolnym lubi eksperymentować kulinarnie, jeździć konno i grać w tenisa. (MG, PM)