Kraj

AD FABRIKA I FCB POŁACZYŁY SIĘ - POWSTAŁA AD FABRIKA FCB

Agencja sieciowa FCB i należąca w 100 proc. do polskiego kapitału (po 50 proc. do Roberta Sieradzkiego i Andrzeja Maruszeczki)...

Agencja sieciowa FCB i należąca w 100 proc. do polskiego kapitału (po 50 proc. do Roberta Sieradzkiego i Andrzeja Maruszeczki) Ad Fabrika połączyły się. Nowa agencja nazywa się Ad Fabrika FCB. Jako przyczynę wzajemnego wyboru obie strony podają chęć nawiązania współpracy (Piotr Dominiewski, dyr. generalny FCB i dotychczasowi właściciele Ad Fabriki, pracowali kiedyś razem w DMB&B i byli jedynymi z pierwszych pracowników tej agencji). Ad Fabrika ma opinię agencji dysponującej kreatywnym potencjałem, FCB – posiada dość silne zaplecze sieciowych klientów.

Strony zdecydowały się nie podawać warunków połączenia, ani struktury własnościowej nowo powstałej agencji, nie podano też oficjalnych wiadomości na temat obsadzania najwyższych stanowisk. Wiadomo, że agencje nie obslugują klientow, którzy mogliby spowodować konflikt interesow. Negocjacje w sprawie połączenia trwały niemal rok. Umowę podpisano 9 października. (AMS)