Zagranica

Wspieranie marek przez muzykę dobrze odbierane przez konsumentów

Raport Entertainment Music Research pokazuje, że ponad połowa konsumentów pozytywnie reaguje na marki wspierane muzyką. 51 proc. respondentów stwierdziło, że...

Raport Entertainment Music Research pokazuje, że ponad połowa konsumentów pozytywnie reaguje na marki wspierane muzyką. 51 proc. respondentów stwierdziło, że sponsoring muzyczny lub współpraca z gwiazdą muzyczną jest dobrym lub bardzo dobrym pomysłem. 12 proc. konsumentów uważa, że jest to zły i bardzo zły pomysł. 17 proc. pytanych osób uznało, że powiązanie marki McDonald’s z gwiazdą Justinem Timberlakiem było dobrym pomysłem, ale aż 44 proc. stwierdziło, że było to złe połączenie. Bardzo dobrze postrzegane są wykorzystanie przez Gap wizerunku Madonny oraz współpraca Apple z zespołem U2. Najsilniej na takie skojarzenia reagują młodzi ludzie. (“BrandRepublic”)