Kraj

NOWOŚCI W PISMACH ZPR: KAMPANIA "JESTEM", KONKURS "PODRÓŻY"

Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe SA (ZPR) zdecydowały się na kampanię promocyjną swego miesięcznika "Jestem" (Wydawnictwo Jestem, Zdrowie, należące do ZPR) oraz...

Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe SA (ZPR) zdecydowały się na kampanię promocyjną swego miesięcznika “Jestem” (Wydawnictwo Jestem, Zdrowie, należące do ZPR) oraz na przeprowadzenie dużego konkursu w swoich “Podróżach”. Celem kampanii “Jestem” jest spowodowanie wzrostu sprzedaży tytułu i pokazanie, że nie należy on do kategorii pism zdrowotnych, ale kobiecych. W pierwszym półroczu br. średni nakład “Jestem” wyniósł ok. 230 tys. egzemplarzy, a średnie rozpowszechnianie ogółem – ok. 137 tysięcy (na podstawie ZKDP). Kampania “Jestem” obejmie: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, Radio Eska, RMF FM (zasięg z wyłączeniem 15 największych ośrodków miejskich) oraz publiproksy. Kreacja kampanii jest dziełem Studia ZET, a za zaplanowanie i zakup mediów odpowiada Starcom. Kampania numeru listopadowego “Jestem” ruszy 23 października i potrwa do 31 października br. Będzie wznowiona wraz z wejściem na rynek numeru grudniowego 2000 i lutowego 2001. W innym miesięczniku ZPR, w “Podróżach”, rozpoczął się zakrojony na szeroką skalę konkurs “Podróżnik Roku 2000”. Do udziału w nim można typować każdą osobę, która przeżyła ostatnio niezwykłą podróż (wyprawa musi mieć charakter non profit). Rozstrzygnięcia konkursu należy spodziewać się w lutym przyszłego roku. Nagrody – wycieczki w dowolnie wybrane miejsce na naszym globie – zostaną przyznane przez kapitułę konkursu w 4 kategoriach (Polska, Europa, świat, “Przyjaciel “Podróży”). Partnerami medialnymi “Podróży” przy okazji “Podróżnika Roku 2000” są: Radio Zet, “Rzeczpospolita” i Wirtualna Polska. W I półroczu br. średni nakład “Podróży” wyniósł ok. 40 tys. egzemplarzy, a średnie rozpowszechnianie ogółem – ok. 21,5 tysiąca (na podstawie ZKDP). (KP)