Kraj

Kraft wprowadza nowe elementy promocji marki Milka w górach

Kraft Foods Polska SA, producent czekolady Milka, przygotował wraz z wydawnictwem Pascal przewodnik "Rodzinny weekend w górach". Publikacja jest bogato...

Kraft Foods Polska SA, producent czekolady Milka, przygotował wraz z wydawnictwem Pascal przewodnik “Rodzinny weekend w górach”. Publikacja jest bogato ilustrowana elementami nawiązującymi do charakterystycznych cech Milki. Przewodnik jest dostępny w księgarniach w całym kraju, w cenie 34,90 zł, w początkowym nakładzie 5 tys. egz. “Rodzinny weekend w górach” jest jednym z nowych elementów prowadzonej już trzeci rok letniej akcji “Milka Rodzinna Przygoda”. Na tzw. Milkowym Szlaku leży 15 schronisk w 11 miejscowościach górskich w Polsce. W tym roku także po raz pierwszy na polanach przy schroniskach pojawiły się fioletowe krówki Milka. Aktywni wycieczkowicze, którzy odwiedzą 6 “milkowych” schronisk, mogą wziąć udział w losowaniu plecaków. (KP)