Kraj

Marka Piast organizatorem wystawy opartej na motywach kampanii billboardowej

We wrocławskim Ratuszu, w Patio Muzeum Miejskiego, prezentowana jest wystawa "Wrocław. Wiele twarzy, jedno piwo". Jest ona przedłużeniem kampanii billboardowej...

We wrocławskim Ratuszu, w Patio Muzeum Miejskiego, prezentowana jest wystawa “Wrocław. Wiele twarzy, jedno piwo”. Jest ona przedłużeniem kampanii billboardowej marki Piast, przeprowadzonej tej wiosny we Wrocławiu i na całym Dolnym Śląsku. Na wystawie znalazł się także kolaż zdjęć z kampanii, który umieszczono na siatce osłaniającej restaurowaną południową elewację Ratusza. – Pomysł akcji jest konsekwencją dużego zainteresowania, z jakim spotkała się nasza billboardowa kampania reklamowa, ze strony mieszkańców Wrocławia – mówi Agnieszka Cur, menedżer marki Piast w Carlsberg Polska. Marketer otrzymał m.in. wiele telefonów z wyrazami uznania dla tej kreacji. Kampania obok przedstawienia nowej wizualizacji piwa Piast pokazywała przede wszystkim twarze mieszkańców na tle “magicznych” miejsc miasta. Autorem kreacji reklam była agencja Red 8 Communications. Piast jest marką regionalną należącą do portfolio Carlsberg Polska. (TW)